Akár 30% kedvezmény a poszterek
12 995 Ft feletti megrendelésekre érvényes.

 

Rendelés és szállítás
  • Mennyi a szállítási idő?

    A rendeléseket rendszerint 1-2 munkanapon belül legyártjuk és elküldjük. A vásárlóhoz történő kiszállítás általában további 2-4 munkanapot igényel. Szokatlanul nagy kereslet esetén (ünnepek alatt, például fekete pénteken, karácsonykor és szilveszterkor) a szállítási idő kissé meghosszabbodhat, a szállítmányozó társaság késedelme vagy olyan vidéki területekre történő kézbesítések esetében, ahol a leveleket nem minden nap kézbesítik.

  • Mennyi a szállítási költség?

    Rendelésenként 1995 ft* szállítási költséget számítunk fel. A szállítási költség a szállítási és csomagolási költségre vonatkozik. Rendelését kiváló minőségű kartondobozokba csomagolva szállítjuk, hogy biztosítsuk termékei megfelelő védelmét a szállítás során.
    * Ha rendelése nagyméretű, 70x100 cm-es képkeretet tartalmaz, 2795 ft szállítási költség kerül felszámításra.

    Vállalkozásoknak kiszállítás: 3995 ft FedEx-el.

  • Mi történik, ha nem tudom átvenni a csomagomat a pickup pontból?

    Ha a rendelést visszaküldik hozzánk, mert Ön nem vette át a csomagját, akkor ezért 5990 Ft számítunk fel. Ez fedezi a kezelési költséget és a dupla (oda-vissza) szállítást. Miután e-mailben értesítést kapott arról, hogy visszaküldése megérkezett hozzánk, egy 14 napos várakozási idő áll rendelkezésre, mielőtt a rendelést jóváírjuk. Az ezen felüli összeget az elállási/visszaküldési jog szabályai szerint visszatérítjük.

  • Törölhetem a rendelésemet?

    Ön bármikor törölheti rendelését, amíg a gyártás el nem kezdődött. Azonban nem törölheti a vásárlást azt követően, hogy az Ön árucikkét legyártottuk különleges egyedi tervezésű termékek például születésnapi plakett vagy poszterkártyák esetén. Ha azonban például galéria posztert vagy képkeretet vásárolt, akkor Ön egy teljes 14 napos elállási joggal rendelkezik a fogyasztóknak történő értékesítésről szóló törvény alapján.

  • Megváltoztathatom a rendelést?

    Sajnos, egy befejezett rendelés esetében nincs lehetőség a termékek módosítására. Ha a rendelést még nem gyártottuk le, akkor van lehetőség a rendelés törlésére, és egy új rendelés leadására. Kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és segítünk Önnek.

  • Hogyan követhetem a rendelésem?

    Ön automatikusan fog kapni egy e-mailt, amikor a rendelés szállítása elkezdődött, amelyben egy követőkód és egy hivatkozás található, Ha az Ön követőkódja nem működik, akkor kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal (vegye figyelembe, hogy a szállítmány követése addig nem lehetséges, amíg a szállítmányozó vállalat előbb le nem szkennelte azt, ami rendszerint délután 6 óra körül szokott történni azon a napon, amikor az Ön rendelését elszállítják tőlünk).

  • Hogyan működnek a kedvezmény kódok?

    A kedvezmény kódja a fizetéskor látható. Az érvényes kedvezménykódok érvényes kedvezményeket határoznak meg a fizetéskor, ha aktiválják. A diszkontrátát, amelyre a kedvezménykód vonatkozik, mindig kiszámítjuk és levonjuk a rendes árból. A kedvezménykód nem használható más ajánlatokkal vagy kedvezményekkel együtt.

  • Nem találom a rendelésem visszaigazolását. Mit kell tennem?

    A megrendelés visszaigazolását mindig közvetlenül a rendelés leadását követően e-mailben küldjük el. Ha néhány percen belül nem kapja meg a megrendelés visszaigazolását, annak az lehet az oka, hogy helytelen e-mail címet adott meg a megrendeléskor, vagy azért, mert a megrendelés visszaigazolása a spam mappába került. Ha nem kapta meg a rendelés visszaigazolását és nem találta azt a spam mappában sem, akkor kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Ezt követően ellenőrizzük a megrendelés helyességét, és új visszaigazolást küldünk Önnek.

  • Nem kaptam SMS értesítést a szállítmányozó cégtől. Mit kell tennem?

    Ez azért lehet, mert helytelen telefonszámot adott meg a rendeléskor. Amennyiben a rendelés leadásától számított 6 napon belül nem kap SMS értesítést, akkor kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal.

Visszaküldés és Reklamáció
  • Mennyibe kerül a visszaszállítás?

    A visszaküldés díja 2995 Ft *. A visszaszállítás összegét levonjuk a megrendelés után visszatérített összegből. A visszaküldés költsége a szállítás, a kezelés és a csomagolás bárminemű sérülésének költségére vonatkozik.

    * Legfeljebb 50 000 Ft rendelési értékű megrendelésekre vonatkozik. A 50 000 Ft-nál nagyobb rendelési értékű megrendeléseknél a szállítmányozó cég által felszámított visszaküldési költség felszámításra kerül.

  • Hogyan küldhetek vissza egy terméket?

    Ha egy terméket szeretne visszaküldeni, kérjük, töltse ki visszaküldési űrlapunkat, amelyet itt talál. Ezt követően küldünk egy visszaküldésre szolgáló cédulát. Ön, az ügyfél, ettől eltérő megállapodás hiányában, minden a visszaküldéssel kapcsolatos költséget fizet.

  • A csomagom megsérült a szállítás során. Mit kell tennem?

    Ha szállítási sérülés történt, és a csomag a kézbesítéskor sérült meg, akkor közvetlenül a szállítónál kell panaszt tenni. Ne fogadja el csomagot, és ne írja alá a szállítólevelet, amíg nem ellenőrizte le a csomag épségét.

    Ha a kézbesítéskor elmulasztott panaszt tenni, lépjen kapcsolatba a fuvarozó ügyfélszolgálatával. A csomagot kézbesítő cég a szállítólevélen van feltüntetve. Miután panaszt tett a fuvarozónál, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

  • Egy termék sérült. Mit kell tennem?

    Minden sérülést dokumentálni kell. Készítsen képet a sérülésről, és töltse ki igénylési űrlapunkat. A lehető leghamarabb foglalkozni fogunk az ügyével, rendszerint 24 órán belül.

  • Kicserélhetek egy terméket?

    A cseréket nem kezelünk. Ha szeretne kicserélni egy terméket, alkalmazza elállási jogát, és küldje vissza a terméket visszaküldésként. Ezt követően visszatérítjük a pénzt, és új rendelést adhat le.

  • Milyen visszaküldési jogom van?

    Az árut a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldheti. Az árunak fel nem használtnak és bontatlan eredeti csomagolásban kell lennie. A kereteknél ez magában foglalja a keret körüli műanyag tömítést, valamint a plexi mindkét oldalán lévő védőműanyagot.

Ajándékkártyák
  • Mennyi ideig érvényes az ajándékkártyám?

    Minden ajándékkártya a rendelés napjától számított 12 hónapig érvényes.

  • Hogyan tudom ellenőrizni az ajándékkártyám jelenlegi egyenlegét?

    Látogassa meg az "Ajándékkártyák" oldalt, amelyet a menüben vagy a láblécben talál. Az aktuális egyenleg megtekintéséhez adja meg ajándékkártya azonosítóját.

Termékkel kapcsolatos kérdések
  • Milyen fajta papírt használnak?

    Posztereinket a francia Clairefontaine papírgyár legjobb minőségű, 200 g-os matt papírjára nyomtatjuk. A papír FSC környezetvédelmi tanúsítvánnyal rendelkezik, és a gyártás Nordic Swan/EU Ecolabel címkével rendelkezik.

  • Milyen minőségűek a keretek?

    Kereteink fából készültek, ami fenntartható, környezetbarát és újrahasznosítható anyag. Tölgyfa kereteink kiváló minőségű tömör tölgyből, a többi fakeret fenyőből készül. A fenyőből készült kereteink festett felülettel, dupla lakkréteggel rendelkeznek, ami különösen sima és gyönyörű kivitelt eredményez. 

    Fém képkereteket is árulunk többféle színben.

    Valamennyi képkeretünk kristálytiszta, extra vastag plexiüveggel és csavaros kapcsokkal rendelkezik a könnyű felszerelés érdekében. Minden keret felakasztható álló és fekvő helyzetben is.

Miben segíthetünk?

Nem találja a kérdését? Lépjen kapcsolatba velünk és segítünk!

Lépjen kapcsolatba velünk