Komment a Gallerixtől
Hi Györgyi,
Thank you for sharing your feedback. We’re very sorry to hear that the poster you received did not meet your expectations. We take great pride in the quality of our products and would very much like to understand what went wrong with the posters you received so we can make things right.
Our team has already reached out to you via email, and we’d truly appreciate the opportunity to look into this further and offer you the best possible solution. If you have a moment, kindly check your inbox for our message.
Please know that your satisfaction is very important to us, and we will do everything we can to resolve this matter to your complete satisfaction. We also hope that despite this issue, we will have the opportunity to provide you with a smoother and more enjoyable experience in the future.
------------
Köszönjük, hogy megosztotta velünk a visszajelzését. Nagyon sajnáljuk, hogy a kapott poszter nem felelt meg az elvárásainak. Nagy hangsúlyt fektetünk termékeink minőségére, és szeretnénk jobban megérteni, mi történhetett a megrendelt poszterekkel, hogy orvosolni tudjuk a problémát.
Ügyfélszolgálati csapatunk már felvette Önnel a kapcsolatot e-mailben, és nagyon örülnénk a lehetőségnek, hogy részletesebben is utánajárjunk az ügynek, és megtaláljuk a lehető legjobb megoldást. Ha van egy kis ideje, kérjük, ellenőrizze a beérkező leveleit.
Kérjük, tudja, hogy elégedettsége számunkra rendkívül fontos, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy az ügyet teljes megelégedésére rendezzük. Reméljük továbbá, hogy a kellemetlenség ellenére a jövőben lehetőségünk lesz egy zökkenőmentesebb és kellemesebb vásárlási élményt nyújtani Önnek.
Warm regards,
Gallerix